Permulaan untuk menjadi diri yang sebenar

Tuhan, tiba2 aku rasa lemah hari ini. Teringatkan diri yang alpha selama ini dalam hidup. Ya, baru hari ini aku realize bukan senang untuk.menjaga orang tua. Perkara utama yang harus ada adalah simpanan untuk emergency. Huhh! Aku terlupa selama ini dan ingatkan jaga orang tua senang rupanya tidak sama sekali...Tuhan kuatkan aku dalam semua ini. Aku doakan ibu bapa ku sentiasa sihat dan dijauhkan segala bahaya kerna aku bersedia untuk dari segi mental dan rohani menghadapi cabaran. Maafkan aku, aku akan bertekad mulai hari ini aku akan menyusun strategi untuk semua perkara termasuk kewanganku. Aku akan perkukuhkan kewangan mulai dari bulan ini. Iringiku ya Tuhan. Semoga niatku diberkati olehMu. Amen! Ka telephone aba ngau mak.ku dulu...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

My heart who take care?