lembaran yg pertama

jam menunjukkan 2.30 pagi, hari ini merupakan hari pertama aku membuat blog ini...hehehe... tertarik pula aku dengar kwn2 memiliki blog jd aku pun turut join sama mmbuat blog sendiri. Aku da jugak FS, Myspace, Tagged, ntah pe2 je la...hahaha...
hari nie hari paling aku takuti dlm sepnjang minggu exam kerna petang nie aku da pper akhir tuk econometric...huhuhu...camne aku mau buat exam lau satu pun teda pa2 dlm kepala...i mean ilmula...hehehehe...otak mmg ada tp kosong teda pa2 ilmu nie...malas aku belajr...aku pun tak tau napa...time nie aku tgh mdgr radio HotFm sambil dtemani sahabatku d bilik...okla aku mau tdo dulu...nnti mau awal bangun, mau isi borang signout dr kolej...sok aku mau balik kg tercinta...mau jumpa fmily tg tercinta, mau mkn mknn tercinta...ehhh...semuala tercinta...hahahaha!!rinduuu...betul aku saat nie ngan fmily...aku mau peluk terus nie sok...biar pa terjadi...aku nda peduli uda nie...biar pa org ckp aku mau peluk mmy n dad aku sok...hehehe... k aku mau chau cincau dulu...dadadadadada!!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Permulaan untuk menjadi diri yang sebenar

My heart who take care?